Upozornění: Váš prohlížeč nepřijímá cookies. Pro uložení zboží do košíku a objednání zboží musíte cookies povolit.

Projekt elektromobilu Solarex

 

Projekt elektromobilu Solarex

968 000,00 Kč (s DPH 21 %)
+
-

Náš projekt se umístil společně s vozem EHR 10 na děleném prvním míste soutěže postav prototyp elektromobilu.
Porovnání parametrů bylo ve 3 bodech.
1- splnění tech podmnínek ( minimální rychlost 30 km/h, doba jízdy bez nabití 2 hodiny)
2- použití ekologických materiálů
3- technické inovace řešení

za každý z těchto bodů mohl projekt získat až 10 bodů. Body udělovala 10 člená komise složená ze zástupců partnerů projektu.

Vozidlo Solarex je projekt  elektromobilu s pohonem 20 Kw. Jako motor jsme použili 40 KW BLDC motor z naší produkce a 20 Kw regulátor.  Elektromobil umožnuje běžné řazení rychlostí což výrazně zvětšuje celkovou účinnost elektropohonu. 

Cena je informativní a představuje hrubé náklady na výrobu a vývoj prototypu. Běžná cena konverze vozu na elektro verzi je v rozmezí 250 - 400 tis dle požadovaného dojezdu a vybavení vozidla.


Základní technické údaje ( budem průběžně doplnovat a upřesnovat) :-)

Parametr Hodnota Ruzne
Hmotnost 680Kg
Typ vozu 2místný PickUp úžitkové vozidlo
Konstrukce Carbon, Kevlar, Sklo, Plech, Překližka Podvozek Spark
Motor HCS C 40KW Industry vzduchem chlazený
Baterie LiFePo4 48V/200Ah  nebo 48V/400Ah
Dojezd >100km accu 10Kwh >200km  accu 20Kwh
Doba nabijení 4-8hodin dle výkonu nabiječe a možností sítě
Regulátor HBC40063

Solarex má takřka vše co by automobil měl mít. Všechna světla potřebná pro provoz na komunickacích ( vše řešeno pomocí Led diod s ohledem na snížení spotřeby energie). Elektrický posilovač brzdového válce... Pro informace o stavu baterie, napětí, proudu spotřeby a jiných údajů jsme vyvinuli informační systém s 4 řádkovým LCD displejem.
Celková doba přestavby je cca 600-800 hodin. Cena je orientační, jelikož jde o prototypové vozidlo. Běžá úprava maléhov vozidla velikosti Spark s baterií o dojezdu 100km vychází cenově na 250-300 tisíc korun dle další výbavy a přání zákazníka.


Testovací průjed ulicí Zpět do dílny Parkování

Několik fotografií ze stavby

Přední kapota je laminována na EPP/EPS jádře které jsme jako kopito vybrousili. Následně jsme zesílili namáhané části uhlíkem a kevlarem.  Na tuto konstrukci přišel z obou stran kompozit sklo uhlík.

Na podvozek je v zadní části vyvařena konstrukce pro korbu.

Zadní nárazík je laminátovy a byl vytvořen přímo na podvozku. Boky zadní části stejně jako výplň dveří jsou z překližky. Toto řešení je ekologické a výrobně jednoduché.

Pohled na dřevěné díly před jejich povrchovou úpravou.

Původně měl být Solarex bez světel ale díky času který jsme získali navíc jsme nainstalovali i přední a zadní světla tak aby vozidlo prošlo běžnou technickou kontrolou. Polovina pohonných baterií je umístěna v přední  a druhá  v zadní části vozu. Toto řešení napomáhá správnému vyvážení podvozku.

Rozpracovaná přístojová deska. Vše je z překližky, tvarové díly jsou laminovány.


Zadní korba je zevnitř vyplněna kompozitním materiálem ( Al/plast/Al).


I v zadní části jsou světla a místo pro SPZ.

Přední kapota je vyklápěná dopředu.

Hodnocení zákazníků:

Zatím zde není žádné hodnocení.
Musíte se přihlásit, abyste mohli hodnotit.

Informace

Na stránkách se stále pracuje, pokud se setkáte s nejakým problémem či nesrovnalostí, kontaktujte nás.

Zakázková výroba

  • Výroba z EPP
  • Frézování
  • Vývoj
  • Vývoj Elektromotorů

V případě zájmu nás kontaktujte emailem nebo telefonicky na +420 607 954 648.

TOPlist